Hoe werkt het als ik mijn cursusinschrijving wil verplaatsen of annuleren?
Het kan voorkomen dat je je cursusdatum wil of moet wijzigen/annuleren door een onvoorziene omstandigheid. Wij proberen dat altijd te faciliteren waar mogelijk door een vervanger voor je plekje te vinden vanaf de wachtlijst of via een door jou aangebrachte collega vervanger die zich dan ook inschrijft voor dezelfde cursus. In onze leveringsvoorwaarden staat beschreven hoe het werkt als dat onverhoopt niet lukt. Reken er dan op dat het vanaf 2 weken na inschrijving helaas meestal niet kosteloos kan als er geen vervanger gevonden wordt. De reden hiervoor is dat het op een betaalbare en duurzame manier organiseren van echo opleidingen zeer intensief is en dat het naast de onmisbare collegiale inzet ook relatief veel onkosten vergt. Om de kosten te beperken werken wij daarom met geoptimaliseerde groepgroottes en verhoudingen. De kosten voor o.a. locatie, catering, administratie, logistiek, apparatuur zijn al gemaakt en de modellen en instructeurs hebben deze dagen vrij genomen van hun klinische werkzaamheden om voor de opleiding werkzaam te kunnen zijn. Afschalen bij afwezigheid van cursisten zal daarom helaas meestal niet mogelijk zijn.
Indien je toch genoodzaakt bent je inschrijving te wijzigen kan je na de leveringsvoorwaarden bekeken te hebben contact met ons opnemen via een mail aan DEUS met de door jou gewenste wijziging inclusief een eventuele reeds gevonden vervanger van je plek (NB: je inschrijving kan behouden blijven en verplaatst worden als de vervanger zich ook inschrijft voor dezelfde cursus).