Veelgestelde vragen
Categorie
Inschrijving (wijzigen)
- Hoe schrijf ik mij in zonder direct te betalen?
Bij het inschrijven voor onze diensten bieden we de optie om te kiezen voor betaling per factuur. Als je hiervoor kiest, ben je zelf verantwoordelijk voor het betalen van de factuur, ook als deze door een derde partij zoals een werkgever wordt voldaan.
Het is van groot belang om bij betaling per factuur direct bij inschrijving alle relevante details correct te vermelden. Deze details kunnen variëren afhankelijk van de vereisten van jouw werkgever. Om ervoor te zorgen dat de financiële afhandeling soepel verloopt, raden we aan om vooraf te achterhalen welke specifieke details jouw werkgever op de factuur wil hebben.
Typische vereisten zijn onder andere de vermelding van de juiste kostenplaats en het correcte adres van de werkgever zelf. Zorg ervoor dat al deze details accuraat zijn om vertragingen in de verwerking te voorkomen.
De factuur wordt na inschrijving gemaild naar je mailadres en is ook altijd terug te vinden in je persoonlijke Mijn DEUS onder het kopje Mijn facturen.
- Hoe werkt het als ik mijn cursusinschrijving wil verplaatsen of annuleren?
Het kan voorkomen dat je je cursusdatum wil of moet wijzigen/annuleren door een onvoorziene omstandigheid. Wij proberen dat altijd te faciliteren waar mogelijk door een vervanger voor je plekje te vinden vanaf de wachtlijst of via een door jou aangebrachte collega vervanger die zich dan ook inschrijft voor dezelfde cursus. In onze leveringsvoorwaarden staat beschreven hoe het werkt als dat onverhoopt niet lukt. Reken er dan op dat het vanaf 2 weken na inschrijving helaas meestal niet kosteloos kan als er geen vervanger gevonden wordt. De reden hiervoor is dat het op een betaalbare en duurzame manier organiseren van echo opleidingen zeer intensief is en dat het naast de onmisbare collegiale inzet ook relatief veel onkosten vergt. Om de kosten te beperken werken wij daarom met geoptimaliseerde groepgroottes en verhoudingen. De kosten voor o.a. locatie, catering, administratie, logistiek, apparatuur zijn al gemaakt en de modellen en instructeurs hebben deze dagen vrij genomen van hun klinische werkzaamheden om voor de opleiding werkzaam te kunnen zijn. Afschalen bij afwezigheid van cursisten zal daarom helaas meestal niet mogelijk zijn.
Indien je toch genoodzaakt bent je inschrijving te wijzigen kan je na de leveringsvoorwaarden bekeken te hebben contact met ons opnemen via een mail aan DEUS met de door jou gewenste wijziging inclusief een eventuele reeds gevonden vervanger van je plek (NB: je inschrijving kan behouden blijven en verplaatst worden als de vervanger zich ook inschrijft voor dezelfde cursus).
Korting
- Hoe zorg ik dat mijn bestaande korting wordt toegepast in mijn winkelmandje?
Als je AIOS, ANIOS, PA/VS of verpleegkundige bent dan kan het zijn dat er op een bepaalde cursus een kortingsregeling van toepassing is. Het is dan belangrijk dat je in [Mijn DEUS] dit item selecteert bij het 'Ik ben momenteel...' tijdens het invoeren van je gegevens in je [Mijn DEUS] of tijdens het afrekenen. Na de afronding van jouw specialisatie kun je dit wijzigen in je [Mijn DEUS] in het specialisme waar je werkzaam bent zodat ook de accreditatiepunten zullen worden verwerkt.
Studiestof en voorbereiding
- Waar vind ik de voorbereiding en studiestof voor mijn cursus?
In je persoonlijke [Mijn DEUS] omgeving kan je onder [Mijn cursussen] de cursus vinden waarvoor je je hebt ingeschreven. Bij deze cursus staan onder andere de knoppen 'voorbereiding' en 'locatie' die je bij de betreffende informatie en instructies brengen.
- Wat is de locatie van mijn cursus?
De cursuslocatie is te vinden onder [Mijn cursussen] in je persoonlijke [Mijn DEUS] omgeving. Je vindt hier de naam van de cursuslocatie en als je daar op klikt routeaanwijzingen naar de locatie zelf.
NB: DEUS heeft geen eigen locatie en maakt gebruik van verschillende locatiepartners landelijk. Zoek de locatie van DEUS daarom NIET via Google. Gebruik voor het vinden van het juiste adres van jouw cursuslocatie de informatie in je persoonlijke Mijn DEUS zoals hierboven beschreven.
E-learning
- Hoe activeer ik mijn e-learning pakket?
In je persoonlijke [Mijn DEUS] omgeving kan je onder [Mijn cursussen] de cursus vinden waarvoor je je hebt ingeschreven. Bij deze cursus vind je na het klikken op de button 'voorbereiding' de uitleg en procedure met betrekking tot jouw e-learning pakket als dat bij jouw cursus hoort. E-learning volg je bij onze partner Expert College. Ook de bijbehorende accreditatiepunten krijg je via deze organisatie.
- Waar vind ik mijn e-learning activatie code?
In je persoonlijke [Mijn DEUS] omgeving kan je onder [Mijn e-learning] jouw persoonlijke activatiecode vinden voor het e-learning pakket van jouw cursus. Let wel op, met het zichtbaar maken van deze code, zijn de kosten voor dit e-learning pakket niet meer te restitueren bij eventuele onverhoopte annulering van je cursus.
- Ik heb vragen over de e-learning omgeving van ExpertCollege.
Mocht je vragen hebben die over webomgeving van de e-learning gaan (je kan bijvoorbeeld wel de vragen vinden, maar niet de leerstof, of je ondervindt andere problemen binnen de website van ExpertCollege) dan kan je direct contact opnemen met ExpertCollege die de e-learning omgeving aanbiedt. Dat kan via hun contactpagina of door telefonisch contact op te nemen via (+31) 020-5453380. NB: vragen over je activatiecode kan je stellen via een mail aan DEUS.